شبكة فلسطين للحوار
أهلا بك أيها الضيف

اتمنا ان تكون سعيدا معنا
شبكة فلسطين للحوار
أهلا بك أيها الضيف

اتمنا ان تكون سعيدا معنا
شبكة فلسطين للحوار
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

لاصحاب الاعصاب الهادئه فقط!!!!!

كاتب الموضوعرسالة
أسد فلسطين
مشرف
مشرف
أسد فلسطين

ذكر
العمل/الترفيه : الدراسة
علم الدولة : لاصحاب الاعصاب الهادئه فقط!!!!! Sudan10

لاصحاب الاعصاب الهادئه فقط!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: لاصحاب الاعصاب الهادئه فقط!!!!!   لاصحاب الاعصاب الهادئه فقط!!!!! Emptyالأحد مايو 10, 2009 11:41 am

:36_3_11:ازيكم يا جماعة اخباركم ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تمام ,,,, كويسين ,,,, متأكدين ,,,, اعصابكم هادية

عموما انا النهاردة جايبلكم يوم شدييييييييييييي ييييييييد جدااااااااااااا ااااااااا فى حياة
بكابييييكوووووو وووووووووووووو

و يلا نبتدى:36_1_32v:

بكابيكو ده ولد لذيــــــــــــ ـــــــــذ جدا جدا كان فى المدرسة

و فى يوم بدرى الحاجة مامته بتصحيه
و تقوله
قوم يلا يا بكابيكو عشان تاكل الفول و تشرب اللبن و تروح المدرسة
بكابيو مردش عليها
راحت قايلا له يا واد قوم كل الفول و اشرب اللبن و روح المدرسة
رد عليها قالها لا
طبعا الست اتغاظت
عملت ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راحت للعصاية و قالتلها يا عصايا تعالى اضربى بكابيكو عشان بكابيكو مش عايز يقوم و ياكل الفول و يشرب اللبن و يروح المدرسة
العصايا قالتلها لا

اتقاظت طبعا

راحت للنار قالتلها يا نار تعالى احرقى العصايا عشان العصايا مش عايزة تضرب بكابيكو و بكابيكو مش عايز يقوم و ياكل الفول و يشرب اللبن و يروح المدرسة

النار قالتلها لا :36_1_31:

راحت للمية قالتلها يا مية تعالى طفى النار عشان النار مش عايزة تحرق العصاية و العصاية مش عايزة تضرب بكابيكو و بكابيكو مش عايز يقوب و ياكل الفول و يشرب اللبن و يروح المدرسة

طبعا المية قالتلها لا

راحت لجاموسة قالتلها يا جاموسة تعالى اشربى المية كلها عشان المية مش عايزة تطفى النار و النار مش عايزة تحرق العصايا و العصاية مش عايزة تضرب بكابيكو و بكابيكو مش عايز يقوم و ياكل الفول و يشرب اللبن و يروح المدرسة
الجاموسة قالتلها لا

راحت للجزار قاتله يا جزار تعالى ادبح الجاموسة عشان الجاموسة مش عايزة تشرب المية و المية مش عايزة تطفى النار و النار مش عايزة تحرق العصايا و العصايا مش عايزة تضرب بكابيكو و بكابيكو مش عايز يقوم و ياكل الفول و يروح المدرسة

الجزار قالها لا

راحت للفار قالتله يا فار تعالى كل لحمة الجزار عشان الجزار مش عايز يدبح الجاموسة و الجاموسة مش عايزة تشرب المية و المية مش عايزة تطفى النار و النار مش عايزة تحرق العصايا و العصايا مش عايزة تضرب بكابيكو و بكابيكو مش عايز يقوم و ياكل الفول و يشرب اللبن و يروح المدرسة

الفار كالعادة قالها لا

راحت للقطة قالتلها يا قطة تعالى كلى الفار عشان الفار مش عايز ياكل لحمة الجزار و الجزار مش عايز يدبح الجاموسة و الجاموسة مش عايزة تشرب المية و المية مش عايزة تطفى النار و النار مش عايزة تحرق العصايا و العصايا مش عايزة تضرب بكابيكو و بكابيكو مش عايز يقوم و ياكل الفول و يشرب اللبن و يروح المدرسة

طبعا القطة رفضت

راح للكلب قالتله يا كلب تعالى كل القطة عشان القطة مش عايزة تاكل الفار و الفار نمش عايز ياكل لحمة الجزار و الجزار مش عايز يدبح الجاموسة و الجاموسة مش عايزة تشرب المية و المية مش عايزة تطفى النار و النار مش عايزة تحرق العصايا و العصايا مش عايزة تضرب بكابيكو و بكابيكو مش عايز يقوم و ياكل الفول و يشرب اللبن و يروح المدرسة
و لحسن الحظ الكلب وافق

راح الكلب جرى ورا القطة و القطة جرت ورا الفار و الفار راح ياكل لحمة الجزار راح الجزار يدبح البقرة البقرة راحت تشرب المية و المية راحت تطفى النار و النار راحت تحرق العصايا و العصايا راحت تضرب بكابيكو و بكابيكو خاف قام اكل الفول و شرب اللبن و راح المدرسة لقاها قفلت

ايه رأيكم
ارجو من يقرا الموضوع ان يمسك اعصابه جاااااااااامد

.
أسد فلسطين
مشرف
مشرف
أسد فلسطين

ذكر
العمل/الترفيه : الدراسة
علم الدولة : لاصحاب الاعصاب الهادئه فقط!!!!! Sudan10

لاصحاب الاعصاب الهادئه فقط!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: لاصحاب الاعصاب الهادئه فقط!!!!!   لاصحاب الاعصاب الهادئه فقط!!!!! Emptyالأحد مايو 10, 2009 11:45 am

كيفكوا هل الموضوع

لاصحاب الاعصاب الهادئه فقط!!!!!
صفحة 1 من اصل 1